Oto Ukryta Krytyka w jakże królewskiej stylizacji. Myślicie że teraz będę mogła być kochanką Jóóóóziaaa, i mieć dostęp do robienia takich przeeepięęęknych ciuszków ?
PS:Szczególnie podoba mi się ta spódniczka. Jest cudowna! Ojjojjojj jak ja kocham Józia! W tym stroju wyglądam jak królowa Polski....Upss! Polska nie ma Królowej! W takim razie ja jestem ta królową!
Dziękuje za uwagę!

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz