środa, 2 lutego 2011

Keira kochana co ma banana

To nie zwidy! To keira-v..Hmm keira zmienia się w moootylaaa(motylem jessstemmm aaa na na na na motylem jessstem) Takkk...Nie bardzo mi tu pasuje jej styl i bransoletka na nodze.Chyba że dziewczyna ma rozdwojenie jaźni i niewie gdzie ma nogi a gdzie ręce. Dodatkowo nie wydaje mi się aby biały kolor był tak piękny że można zrobić z niego cały strój. A te coś na głowie to  co ? Turban ? Może Keira niedługo wystąpi w reklamie z serii:"A morał z tej opowieści jest jasny i niektórym znany". Tego nie wiemy ale wiem że rzęsy keirki są Mega Fashion! No bo w końcu zawsze nakłada się sztuczne rzęsy na włosy, no nie ? A może keira ma sztuczne oko i boi się nam go pokazać ? Tak! To jest myśl!

1 komentarz:

  1. krytykakrytejkrytyczki była fajna ale to też jest niezłe xD

    OdpowiedzUsuń