Wyglądasz jakbyś zaraz miała powiedzieć : " Mamo,! ja chciałam pączka w lukrze a nie w czekoladzie!"
Masz piękne włosy a`la roztrzepany Bieber. Chyba używasz Shaumy, że tak Ci się błyszczą?
Moda na paski ! Ja lubie paski. Masz piękny makijaż oczu. Pieprzyk na nosie to także skaner, ale Ty możesz
czytać w myślach! Policzki pomalowane na świnkę Peppę i włoski jak u Afrykanina.!
Pjęknie!


Świetna MetamorPsychoza! Teraz wyglądam bardzo stylowo. "Słit^^"
OdpowiedzUsuńej. rozwalasz mnie xd super blog!
OdpowiedzUsuń