A więc hmm.. Dostałam olśnienia i mam nieco niecodzienne przemyślenia na temat tego użytkownika .. Powiem szczerze że gdy zaczęłam poznawać Elite stardolla zdziwiło mnie czemu właśnie kubawiki się znajduje jako popularny. Tak naprawdę to nie wiem czy jest on dziewczyną czy chłopcem. Może on też tego nie wie i dlatego ma nick taki a nie inny ? Bo w końcu to chyba chodzi o Kuba Wiktoria no nie ? Ale z drugiej strony do dobrze , bo skoro już ma to swoje rozdwojenie jaźni to jak idzie na karuzelę to nie musi sie martwić że ktoś nie będzie go kręcił bo w końcu zawsze ma Kubę Lub Wiki. To nawet przydatne. W lekcjach pewnie pomaga mu Wiki bo on
wtedy jest Kubą i gorzej się uczy. A i nawet jak ktoś go pyta czy ma dziewczyne lub chłopaka zawsze może odpowiedzieć że tak mam i nie dam. Albo dam ale za odpowiednią opłatą. To zależy od stanu kieszonkowego. O! Kieszonkowe też ma podwójne! Ciekawe to wszystko...
Moje przemyślenia skomentujcie, bo nie wiem czy się z nimi zgadzacie!
Ja się zgadzam i proponuję abyś zajrzała do salonu piękności kubawiki i zrobiła mu metamorfozę.Super blog;)
OdpowiedzUsuń