wtorek, 1 lutego 2011

Ale O Co Chodzi ?

Tiaaa. Oto jest najbardziej ... hmmm... Wyrafinowana zielonooka dziewczyna która ma zielone oczy :P !
Szkoda tylko że nie widzę ust... Ale ząbki białe. Nasuwa mi się na usta by powiedzieć Wróżna Zębuszka Ma w Głowie Kwiatuszka... Niewiem czy to oczy wróżki ale wydaje mi się że są troche straszne, a nawet trochę więcej.  Ejjj Collector! Nie patrz tak na mnie bo się boję!  Rzęsy doklejane ? Ojj nie ładnie!

1 komentarz:

  1. nie wiem o co chodzi hahaa
    a takie oczy mam w rzeczywistości, a jak jestem zła to sa mega zielone, mąż się śmieję że wyglądam wtedy jak hulk :D

    OdpowiedzUsuń